Jump to content
Search In
  • خيارات أكثر ..
البحث عن النتائج التي ..
البحث في ..

Egyptian 999

Members
  • عدد المساهمات

    618
  • إنضم لنا منذ

  • آخر تواجد

  • مرات الفوز

    1

Egyptian 999 حقق الفوز آخر مره في 2 سبتمبر

Egyptian 999 حصل على أعلى عدد إعجابات خلال يوم واحد!

مستوي التقييم

2,441 Excellent

عن Egyptian 999

  • المستوي
    Well-Known Member

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Enable
  1. شكرآ يا برنس على الخبر .. بس ليه ما سمعناش أي حاجه بالكلام ده في أي حته ؟؟؟ في أي مصدر على الخبر ده ؟
  2. بالمناسبة صحيح .. حد عنده أي معلومة إذا كنا إستلمنا عشماوى من الجانب الليبى ولا لسه عندهم ؟
  3. وهو يعنى مكنش ينفع نقبض عليهم قبل العملية ؟؟؟ مينفعش مثلآ تبقى ضربة إستباقية ؟؟؟ الأمن الوطنى معرفش مكان الوكر الإرهابى غير بعد المصيبه ؟؟؟؟؟؟؟ المفروض نقول آمين .. و ماله .. آمين .. !!!!!!!!!!
  4. بداية غير موفقه للميج 29 في مصر .. ولازم نعرف السبب و يتم تصحيحه ..
  5. حتى الآن كل ماتم ذكره في الإعلان دقيق و حقيقى و تم على أرض الواقع .. ولذلك و من وجهة نظرى الخاصة أن ماتم ذكره عن ( السوخوى ) صحيح .. لاحظوا معى دقة البيانات في الإعلان .. قال إس 300 و حدد إنه أنتاى 2500 .. قال ميج 29 مش ميج 35 زى اللى كانوا بيفتوا .. عندى يقين أن السوخوى تم الاتفاق عليها .. لاكن أنهى سوخوى .. الله أعلم ..
  6. المشاركة ديه لفتت إنتباهى .. حضرتك تقصد إيه ؟ هل حدثت أي مشكلة عندنا في البحرية ؟
  7. علاقاتنا مع التشيك أكثر من جيده .. نرجو من الله أن نسمع أخبار كويسه ..
  8. الموضوع بسيط و مش محتاج كل ده .. و الحل في كلمتين .. تركيا بتقول إن خاشقجى دخل القنصلية السعوديه .. طيب .. الكاميرات اللى بره القنصليه بتقول كده ؟ أيوه بتقول كده .. و الدليل إن السعوديه بتقول إنه دخل بالفعل .. طيب .. تركيا بتقول إنه ما طلعش من القنصلية .. و السعوديه بتقول إنه طلع منها .. طيب الفيصل بينهم إيه ؟؟ برضه الفيصل هي الكاميرات اللى بتصور اللى داخل واللى طالع من القنصلية .. لو كان طلع من القنصلية كانت السعودية بمنتهى البساطه ملأت الدنيا بالمقطع المصور الذى يثبت خروج خاشقجى من القنصلية و كان الموضوع إتقفل .. بس ده محصلش .. المحصلة .. الراجل فعلآ لم يخرج من القنصلية .. طيب إيه اللى حصل للراجل ؟؟ الله أعلم .. ده يقودنا لبعض النقاط .. أولها .. لو تم بالفعل خطفه و قتله بالقنصلية فأنا أعتبر ده فعل في منتهى ( الغباء و الحمق ) من المسئولين هناك على جميع المستويات لإن هذا العمل ( لو كان صحيحآ ) سيجعل السعودية ( في وش مدفع ) العقوبات و التهديدات التي يجيدها الغرب ( أمريكا - بريطانيا - فرنسا - السويد - ألمانيا ) و ترامب يجيد اللعب بهذه الورقى لتحقيق أهدافه التي منها على سبيل المثال و ليس الحصر ( ملف الإس 400 - سعر البترول - ملف قطر ) .. ثانيآ .. لو تم خطفه فقط و لم يقتل .. فأنا أتوقع ظهوره مره أخرى في تركيا بعد الضغوط التي بدأن تنهال على السعوديه و ساعتها هنسمع أفلام من كلا الطرفين واللى شاطر يثبت .. في كل الأحوال سوف نجد أن الرابح في تلك القصة هو تركيا و قطر و أمريكا و لم تستفيد السعوديه أي شيء غير أنها عرفت من هو الصديق وقت الضيق و هو معروف للكل ..
  9. أكيد فيه سبب لعدم ظهور الميج أو الكا .. يمكن لسه ما إستلمناش الذخائر أو الصواريخ و يمكن لسه بنتدرب عليها ... الله اعلم
×